Lichtfestival in Phantasialand

Datum nieuwsfeit: 15-10-1999

Persinformatie Duits Verkeersburo

Lichtfestival in Phantasialand

Van 15 tot en met 24 oktober a.s. staat het attractiepark Phantasialand in Brühl bij Keulen weer in het teken van het jaarlijkse 'Lichtfestival.' Het 'park met de onbegrensde mogelijkheden' wordt tien dagen als het ware ondergedompeld in een zee van licht en kleuren. Dagelijks hoogtepunt zal een lasershow zijn die 's avonds bij het Vikingmeer wordt gehouden.

Tijdens het Lichtfestival kan Phantasialand dagelijks tot 20 uur worden bezocht (kassa's open tot 18 uur). Vanaf 15 uur geldt in Phantasialand een gereduceerde toegangsprijs van 26 Mark.

Overigens houdt het attractiepark in september en oktober ook weer een zogeheten 'Herfstplezier-actie.' Deze houdt in dat op de vrijdagen in genoemde maanden (met uitzondering van 8 en 15 oktober) een bezoeker die de normale entreeprijs van 36 Mark betaalt iemand mag meenemen voor de halve prijs.

Meer informatie: Bureau Van Belle, Middelburg (vertegenwoordiging Phantasialand in Nederland), tel. 0118-623456, fax 0118-639205.

Noot voor de redactie:
Informatie en illustraties