GTS gekozen tot "Best Wholesale Carrier"

Datum nieuwsfeit: 15-10-1999

GTS gekozen tot "Best Wholesale Carrier"
bij uitreiking World Communications Awards

AMSTERDAM, 14 oktober 1999-Global TeleSystems Group, Inc. (GTS), aanbieder van grensoverschrijdende breedbandige communicatiediensten binnen Europa en daarbuiten, viert het feit dat het bedrijf de World Communications Award heeft gekregen in de categorie "Best Wholesale Carrier".

De prijs wordt uitgereikt voor 'het bewerkstelligen van zeer geslaagde vernieuwingen en uitmuntende dienstverlening in de sterk in opkomst zijnde wholesale en carrier's carrier markt' met speciale nadruk op 'de network operators, service providers en telecombedrijven die de meest verregaande veranderingen ondergaan.'

De uitreiking van de prijs vond ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen