Sun sluit eerste kwartaal af met recordomzet en recordwinst

Datum nieuwsfeit: 15-10-1999
Sun sluit eerste kwartaal af met recordomzet en recordwinst

Amersfoort, 15 oktober 1999 - Sun Microsystems, Inc. (NASDAQ: SUNW) heeft in het eerste kwartaal van haar boekjaar 2000 uitstekende resultaten behaald. De omzet van dit kwartaal, dat op 26 september 1999 werd afgesloten, bedroeg $ 3,122 miljard. Dat is een groei van 25 procent ten opzichte van dezelfde periode in boekjaar 1999. De winst steeg met 39 procent naar $ 274,8 miljoen. De winst per aandeel bedroeg $ 0,33, een stijging van 32 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig boekjaar. Bovengenoemde cijfers zijn exclusief acquisitiekosten voor beide boekjaren.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen