Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Ontbijt-checkout bij Holiday Inn Rotterdam City Centre

Datum nieuwsfeit: 16-10-1999
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PERSBERICHT - 16 OKTOBER 1999

Gasten erg enthousiast over nieuwe service

Ontbijt-checkout bij Holiday Inn Rotterdam City Centre

Holiday Inn Rotterdam City Centre biedt haar hotelgasten de mogelijkheid om tijdens het ontbijt uit te checken. Lange wachttijden aan de receptiebalie van gasten die willen uitchecken behoren daarmee tot het verleden. Holiday Inn Rotterdam is het eerste hotel in de regio die haar gasten op deze dienstverlening trakteert.

Speciaal voor de ontbijtgasten is in de ontbijtruimte een balie geplaatst, die op doordeweekse dagen bemand is van 07.00 uur tot 09.30 uur. Gasten kunnen op hun gemak ontbijten, terwijl de receptionist de rekening en de check-out verzorgt.

Bron van ergernis
"Onderzoek onder zakenmensen toont aan dat lange wachttijden bij het uitchecken een grote bron van ergernis zijn. Met deze service proberen we onze gasten een goed en meer ontspannen begin van de dag voor te schotelen", aldus Dominique de Vries, general manager van Holiday Inn Rotterdam. "De reacties van de gasten zijn bijzonder positief."

Holiday Inn Rotterdam City Centre biedt 100 hotelkamers en 9 conferentieruimten met een capaciteit tot 600 gasten en is een onderdeel van Bilderberg Hotels & Restaurants, dat in Nederland beschikt over 24 hotel- en restaurantbedrijven in het vier- en vijfsterrensegment.

Voor meer informatie:

Holiday Inn Rotterdam City Centre
D. de Vries
telefoon 010-206 2555.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie