Nieuwe 'Gids van de Vlaamse overheid'

VAN HET MINISTERIE VAN DE VLAAMSE GEMEENSCHAP

19 OKTOBER 1999

Nieuwe 'Gids van de Vlaamse overheid' te koop

Er is een nieuwe versie beschikbaar van de adressengids van de Vlaamse overheid. Deze gids vervangt de vorige editie, die dateert van zomer '98.

De nieuwe gids biedt een overzicht van namen, adressen, telefoon- en faxnummers en e-mailadressen van de departementen, administraties en afdelingen van het ministerie van de Vlaamse gemeenschap, de nieuwe Vlaamse ministers, het Vlaams Parlement, de Vlaamse Gemeenschapscommissie, en de Vlaamse openbare, wetenschappelijke en andere instellingen.

De 'Gids van de Vlaamse overheid' is te verkrijgen door overschrijving van 200 fr. per exemplaar op rekeningnummer 091-2201002-04 van het ministerie van de Vlaamse Gemeenschap, afdeling Communicatie en Ontvangst, Boudewijnlaan 30, 1000 Brussel, met vermelding '199910'.

Omdat papieren gidsen snel verouderen, worden de gegevens uit dit boek voortdurend actueel gehouden op de internetsite van de Vlaamse overheid:
www.vlaanderen.be/adressen/

Wie niet precies weet bij welke afdeling aan te kloppen met zijn of haar vraag, kan ook steeds terecht bij de Vlaamse Infolijn op nummer 0800/3 02 01, elke werkdag tussen 9 en 19 uur. De Vlaamse Infolijn maakt de beller meteen wegwijs.

Voor meer persinformatie: Hans De Coninck, afdeling Communicatie en Ontvangst
tel. (02)553 55 59 fax (02)553 55 79 e-mail: (hans.deconinck@coo.vlaanderen.be)