Panda Software introduceert ProfitProgram

Tel. 0252 - 34 11 34
website: www.pandasoftware.com
email: (netherlands@pandasoftware.com)

ProfitProgram voor website eigenaren.

Beveilig samen met ons al uw website bezoekers d.m.v. het ProfitProgram!

HILLEGOM, 19 Oktober 1999

Website eigenaren kunnen vanaf vandaag meedoen aan het ProfitProgram van Panda Software. ProfitProgram is een nieuw e-business concept ontwikkelt door Panda Software.

De achterliggende gedachte is om het Internet te gebruiken als een saleskanaal bestaande uit miljoenen website eigenaren over de hele wereld. Het doel is om een distributiekanaal op te zetten dat sterk lijkt op het traditionele fysieke distributiekanaal.

Net zoals het fysieke distributienetwerk dat bestaat uit distributeurs en resellers die elk wat verdienen aan een softwareproduct, is het ProfitProgram een soortgelijk netwerk waarin online distributeurs (OLD) en online reseller (OLR) Panda antivirus Software promoten d.m.v. hun websites.

* Hoe werkt het ?
Er zijn twee partijen die participeren in het programma. Dat zijn de OLR's (online resellers) en de OLD's (online distributeurs). OLD's fungeren als intermediair tussen Panda Software en de OLR. Voor deze constructie krijgt de OLD 25% commissie. Van deze 25% moet de OLD 15% aan de OLR afstaan. Het voordeel voor de OLD is dat hij met deze constructie veel nieuwe bezoekers naar z'n website kan lokken. De OLR krijgt 15% commissie voor het aanbrengen van leads.

Om deze constructie te laten werken is er een speciale versie van de Panda antivirus Platinum versie ontwikkeld. Op de website www.profitprogram.com kunt u alle details over het ProfitProgram en de antivirus oplossing vinden.

** Over Europa's toonaangevende onafhankelijke AV ontwikkelaar, Panda Software
Sinds 1990 ontwikkelt Panda toonaangevende antivirus oplossingen m.b.v. 100% in-huis technologie. Panda Software is in het bezit van alle bestaande antivirus certificeringen uitgegeven door ICSA en West Coast Labs. Dit maakt Panda het enige antivirus bedrijf in de wereld met gecertificeerde oplossingen voor Windows 98, Windows 95, Windows 3.x, Windows NT werkstation, OS/2, DOS, Windows NT server en Novell NetWare. Panda heeft recentelijk het 100% Detectie en Disinfectie Antivirus CheckMark Level Two keurmerk ontvangen.

Panda voorziet klanten van dagelijkse updates via het Internet en heeft het 24h-365d Antivirus Insurance? concept bedacht – waarbij gebruikers 365 dagen per jaar en 24 uur per dag ondersteuning genieten. Panda heeft zichzelf bovendien verplicht om nieuwe ontdekte virussen binnen 12-24 uur te elimineren.

** Over ProtectIT
ProtectIT is exclusief vertegenwoordiger van Panda Software International in Nederland (later de Benelux) en is gestart in september 1999. ProtectIT is landenpartner van Panda Software en onderhoudt alle contacten met distributeurs, VAR's, OEM's en resellers. Verder draagt ProtectIT zorg voor alle ondersteunende activiteiten binnen Nederland (support, marketing, pers enz.).

Voor meer info kunt u contact opnemen met:
Hans Blaauw, ProtectIT
(netherlands@pandasoftware.com)
+31(0)252 - 34 11 34
Voor dagelijks computer beveiligingsnieuws kunt u zich aanmelden op: www.oxygen3.com