ICT-branche blij met conclusies Taskforce Risseeuw

Datum nieuwsfeit: 19-10-1999
Bijgaand het gezamenlijke persbericht van FENIT en VICTN over de conclusies die de Taskforce "Werken aan ICT" vanmiddag heeft gepresenteerd.

ICT-branche blij met conclusies Taskforce Risseeuw

Woerden, 19 oktober 1999

De Federatie van Nederlandse ondernemingen in de Informatietechnologie (FENIT) en de Vereniging ICT Nederland (VICTN) zijn verheugd met de conclusies van de Taskforce "Werken aan ICT", die vandaag worden gepresenteerd onder de titel 'Deltawerkers voor de digitale delta'. Om met de aanbevelingen van de Taskforce aan de slag te kunnen, zal het gezamenlijk Platform Onderwijs en Arbeidsmarkt op korte termijn met concrete voorstellen komen.

De Taskforce ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen