ProtectIT introduceert Panda Global Virus Insurance

Tel. 0252 - 34 11 34
website: www.pandasoftware.com
email: (netherlands@pandasoftware.com)

ProtectIT introduceert Panda Global Virus Insurance Corporate Protection.

HILLEGOM, 20 Oktober 1999

ProtectIT introduceert vanaf vandaag Panda Global Virus Insurance 24h-365d op de Nederlandse markt. Dit product herbergt een antivirusoplossing voor bijna alle bestaande platformen met als extra hulpmiddel Panda Administrator. Panda Administrator is een tool waarmee netwerkbeheerders vanuit een centraal punt hun netwerk kunnen voorzien van virus protectie. Netwerkbeheerders kunnen met deze tool de Panda antivirus oplossingen distribueren, configureren, updaten en bewaken.

Panda's revolutionaire meer-laags technologie scant naar virussen op het TCP/IP transport niveau en maakt het mogelijk om alle inkomende mail, WWW, FTP, SMTP en NTTP connecties real-time te analyseren". Dit zegt de Product Manager van Panda, Fernando De la Cuadra. "Door de unieke dagelijkse 'Intelligente Updates' worden netwerken beschermt tegen alle bekende macro-, conventionele-, bootsector- en Trojan Horses virussen."

Panda's Global Virus Insurance 24h-365d biedt de meest uitgebreide en beheersbare protectie tegen bijna 30.000 virussen, vijandige Java- en Activex applets, Internet en e-mail bijlagen en andere beveiligings risico's zoals Back Orifice. Dit alles gecombineerd in één pakket.

Enkele mogelijkheden van Global Virus Insurance 24h-365d zijn:

- Protectie voor alle belangrijke platformen en servers;
- Notificaties voor pro-actieve bewaking;

- Gecentraliseerd beheer;

- Remote configureren van werkstations, LAN's en WAN's;
- On-line netwerk control;

- Incrementeel automatisch updaten en upgraden;
- Rond-de-klok technische ondersteuning;

- 24 uur S.O.S. viruseliminatie;

- 12 uur S.O.S. viruseliminatie;

- Thuis bezorgde updates;

- Laatste virusnieuws;

- Oxygen3 24h-365d dagelijkse computerbeveiligings nieuwsbrief.

** Over Europa's toonaangevende onafhankelijke AV ontwikkelaar, Panda Software
Sinds 1990 ontwikkelt Panda toonaangevende antivirus oplossingen m.b.v. 100% in-huis technologie. Panda Software is in het bezit van alle bestaande antivirus certificeringen uitgegeven door ICSA en West Coast Labs. Dit maakt Panda het enige antivirus bedrijf in de wereld met gecertificeerde oplossingen voor Windows 98, Windows 95, Windows 3.x, Windows NT werkstation, OS/2, DOS, Windows NT server en Novell NetWare. Panda heeft recentelijk het 100% Detectie en Disinfectie Antivirus CheckMark Level Two keurmerk ontvangen.

Panda voorziet klanten van dagelijkse updates via het Internet en heeft het 24h-365d Antivirus Insurance? concept bedacht – waarbij gebruikers 365 dagen per jaar en 24 uur per dag ondersteuning genieten. Panda heeft zichzelf bovendien verplicht om nieuwe ontdekte virussen binnen 12-24 uur te elimineren.

** Over ProtectIT
ProtectIT is exclusief vertegenwoordiger van Panda Software International in Nederland (later de Benelux) en is gestart in september 1999. ProtectIT is landenpartner van Panda Software en onderhoudt alle contacten met distributeurs, VAR's, OEM's en resellers. Verder draagt ProtectIT zorg voor alle ondersteunende activiteiten binnen Nederland (support, marketing, pers enz.).

Voor meer info kunt u contact opnemen met:
Hans Blaauw, ProtectIT B.V.
(netherlands@pandasoftware.com)
+31(0)252 – 34 11 34
Voor dagelijks computer beveiligingsnieuws kunt u zich aanmelden op: www.oxygen3.com