Samenwerking Scarlet Telecom en ISDN-Benelux

Datum nieuwsfeit: 20-10-1999

Scarlet Telecom en ISDN-Benelux sluiten samenwerkingsovereenkomst

Lelystad, 15 oktober 1999. Het Nederlandse Scarlet Telecom en ISDN-Benelux zijn een samenwerkingsovereenkomst aangegaan op het gebied van de levering van telecomproducten.

Scarlet Telecom is een gerenommeerd telefonie-aanbieder met jarenlange ervaring. Toen de oprichter van Scarlet in 1992 begon, ging het louter om het aanbieden van goedkoper telefoneren. Vandaag de dag profileert Scarlet Telecom zich als full service communications supplier. Daaronder resorteren onder meer de verkoop van telefonie-hardware, faxbroadcasting, gratis Internettoegang en webhosting.

ISDN Benelux is een overkoepelende organisatie van ongeveer 400 dealers die een uitgebreid assortiment ISDN-producten aanbiedt. De producten zijn voorzien van duidelijke, veelal Nederlandstalige handleidingen en compleet en eenvoudig te installeren. Eindgebruikers krijgen technische ondersteuning, drivers en uitleg via de Internetsite.

ISDN-Benelux voorziet alle producten van de mogelijkheid om te kunnen besparen op de telefoonkosten, terwijl Scarlet Telecom de klanten van ISDN-Benelux een extra voordeel biedt van 150 gulden op hun, toch al lagere, telefoonfactuur. Daarnaast kunnen klanten kosteloos profiteren van de Scarlet Internetaansluiting.

Het is de bedoeling dat Scarlet Telecom en ISDN-Benelux elkaar vooral gaan aanvullen op het gebied van telecomproducten voor de zakelijke markt. Voor Scarlet Telecom betekent de samenwerking met ISDN-Benelux het begin van de internationale uitbreidingen.
De komende maanden zullen uitwijzen wat Scarlet Telecom en ISDN-Benelux nog meer voor elkaar kunnen gaan betekenen. De gezamenlijke verwachting is dat in de toekomst nog veel meer projecten kunnen worden opgepakt.

Raadpleeg voor meer informatie onderstaande sites:

www.scarlet.nl
www.isdn-benelux.nl