Directiebenoemingen bij Ahold en Albert Heijn

Datum nieuwsfeit: 20-10-1999

20 oktober 1999 075 ? 659 57 20

Directiebenoemingen bij Ahold en Albert Heijn

Zaandam, 20 oktober 1999 ? De Raad van Bestuur van Koninklijke Ahold heeft de heer C. Sterk RA benoemd tot Senior Vice President, Financial Services. Cor Sterk is sinds 1997 werkzaam als Algemeen Directeur, Albert Heijn Support. Daarvoor bekleedde hij bij Ahold de positie van Directeur Administratie.

De Raad van Bestuur heeft het voornemen de heer Ir. J.N. Willemse te benoemen tot Algemeen Directeur, Albert Heijn Support. Momenteel is hij als lid van de directie van Albert Heijn verantwoordelijk voor logistiek.

De Raad van Bestuur heeft de heer Ir. H.C.M. Sterk benoemd tot Directeur Albert Heijn, verantwoordelijk voor logistiek. Henk Sterk is momenteel werkzaam als Directeur van het vleeswarenbedrijf Meester in Wijhe en de Vers Vlees Organisatie, Albert Heijn.

De drie benoemingen zijn per 1 november 1999 van kracht.

Ahold Public Relations, tel: 075 ? 659 57 20