Politiebericht Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 20-10-1999

Woensdag 20 Oktober

MISHANDELING (Rosmalen)

Een 39-jarige Bosschenaar is dinsdagavond in de sporthal aan de T.M. Kortenhorstlaan mishandeld. Hij liep een snee in een onderarm op, die in het ziekenhuis moest worden gehecht. De man kwam in een gang een hem onbekende jongen tegen. Toen hij buiten was vertrouwde de man het niet geheel en liep terug naar binnen om bij de kleedkamers een kijkje te gaan nemen. Op dat moment zag hij nog twee jongens zijn kant op komen. Toen hij hen wilde tegenhouden maakte een van de jongens een slagbeweging met een scherp voorwerp, waardoor het letsel aan de onderarm ontstond. De jongens zijn daarop hard weggerend en konden niet meer worden getraceerd.

GEREEDSCHAPPEN GESTOLEN (Rosmalen)

Dinsdagavond is er ingebroken in een op de parkeerplaats aan de Burgemeester Burgerslaan in Rosmalen geparkeerd staande bestelauto. De achterruit werd geheel uitgenomen. Uit de auto is een grote hoeveelheid hand- en elektrisch gereedschap weggenomen.

WONINGINBRAAK (Hintham)

Gisteravond is er ingebroken in een woning aan de Pastoor Hoekxsingel in Hintham. Men is eerst over de schutting geklommen waarna de schuifpui werd geforceerd. Omdat de buren gerommel hoorden is men gaan kijken. Vermoedelijk zijn de inbrekers daarop weggevlucht. Het is niet bekend of de inbrekers nog iets hebben meegenomen.

AUTODIEFSTAL (Rosmalen)

Vanaf een parkeerplaats aan de Graafsebaan in Rosmalen is dinsdagavond een bedrijfsauto met het kenteken VN-45-SG gestolen.

OP HETERDAAD BETRAPT ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht zijn op een bouwplaats aan de Stoofstraat in 's-Hertogenbosch twee Bosschenaren van 27 en 21 jaar aangehouden. Toen de politie arriveerde was het duo doende een aanhangwagen in te laden met cv-ketels en gereedschappen. Het tweetal is ingesloten.

VROUWENMISHANDELING ('s-Hertogenbosch)

Woensdag heeft 35-jarige Bossche aangifte gedaan van langdurige mishandeling. Tijdens de aangifte bleek dat de vrouw al negentien jaar lang door haar echtegenoot werd mishandeld. De mishandelingen vinden o.a. plaats naar aanleiding van conflicten tussen het tweetal over een gokverslaving van de man. De vrouw werd afgelopen maandag en dinsdag zodanig mishandeld dat zij meerdere verwondingen in het gezicht opliep. De politie stelt een onderzoek in.

FIETSER MISHANDELD (Drunen)

Dinsdagavond is een 18-jarige fietser uit Drunen op de Spoorbrugweg in zijn woonplaats mishandeld door een onbekende bromfietser. Het slachtoffer reed met een vriend vanuit de richting Waalwijk in de richting Drunen toen hij plotseling door een achteropkomende bromfietser hard op zijn rug werd geslagen. Een klein stukje verderop sloeg de bromfietser het slachtoffer keihard met gebalde vuist in het gezicht. Na de klap reed de bromfietser weg. De achteropzittende duopassagier bemoeide zich niet met de vechtpartij. Het slachtoffer hield hoofdpijn en een pijnlijk jukbeen aan de mishandeling over.