Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Congres: Surviving the Internet

Datum nieuwsfeit: 21-10-1999
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Persbericht

Amsterdam, 24 augustus 1999

Congres Surviving the Internet
Ketenintegratie, heroriëntatie, specialisatie, diversificatie… eliminatie?

De komst van het internet heeft voor de tussenhandel grote veranderingen in de markt met zich meegebracht. Ook in Nederland is de enorme toename van directe verkoop via online shops een reële bedreiging voor de traditionele handelsketen. Het is immers goedkoper, efficiënter én sneller om de intermediair te passeren. Om de tussenhandel te wijzen op de kansen en bedreigingen die de veranderde markt met zich meebrengt, organiseert NetEvents op donderdag 21 oktober het congres Surviving the Internet.

Inhoud congres
Tijdens het congres, dat in het nieuwe Radisson SAS Hotel bij Schiphol plaatsvindt, geven succesvolle cybermediairs hun visie op de toekomst van de fysieke keten.

Surviving the Internet behandelt praktijkcases van onder meer TPG, Lastminute.com en de eerste Europese online veilingsite, QXL.com. Ook Europa's grootste CD-aanbieder Boxman en de best verkopende computerproducent Dell zullen hun activiteiten op dit gebied toelichten. Verder zijn er presentaties van de heer Holtrop, Advocaat en secretaris van het Nederlands Verbond van Tussenpersonen en mevrouw van Weerden, Directeur van Top Trade Matching van Exportweb. Dagvoorzitter van Surviving the Internet is de heer J. Boot, presentator van het NOS-programma Met het Oog op Morgen.

Voor wie is het congres bestemd?
Surviving the Internet is gericht op producenten, im- en exporteurs, personen werkzaam in de groothandel en/of detailhandel en verder iedereen die geïnteresseerd is in veranderingen in de markt voor de tussenhandel.

NetEvents
NetEvents heeft zich gepositioneerd als de meest vooruitstrevende seminar- en opleidingsorganisatie voor de Nederlandse business-to-businessmarkt. De onderwerpen van de evenementen zijn altijd aan internet gerelateerd. NetEvents organiseerde onder meer Webvertise'98, Automotive'98, New-Marketing'98, Electronic Retailing'99 en Internet Advertising'99.

___________________________________________________________________

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie