Persbijeenkomst start veilingsite QXL Nederland

10.00 – 11.00 uur
Felix Meritis, Keizersgracht 324 in
Amsterdam

Een beter moment voor de Nederlandse introductie van Europa's veilingsite QXL is nauwelijks te bedenken: de nieuwste arena waar de strijd om de gunst van de Internetter wordt uitgevochten is de online veiling. Het ene Internet-bedrijf na het andere springt op dit bewezen succesvolle fenomeen. Anderzijds groeit de onzekerheid bij traditionele spelers over de rol van de tussenhandel, die langzaam maar zeker uitgehold wordt.
Op 21 oktober a.s. geeft Jim Rose, CEO van Europees Internet-veilinghuis QXL, het officiële startschot voor de website www.qxl.nl met het overdragen van de hamer aan Michiel van der Meer, managing director Nederland. Wilt u weten waarom QXL anders is dan de andere en goede kaarten heeft om de strijd te winnen? Vraag het Jim en Michiel op de 21e. Na een korte presentatie staan zij open voor vragen. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: op de Nederlandse site zal bij de start het lokale aanbod al groter zijn dan van alle bestaande online veilingen in Nederland samen. Onderzoeksbureau Forrester riep QXL in augustus van dit jaar uit tot het beste Europese e-commerce bedrijf en de beursgang van afgelopen week in Londen heeft een waarde van ruim 800 miljoen gulden aan het bedrijf toegekend.
Graag nodigen we u uit om op donderdag 21 oktober 's ochtends tijdens de persbijeenkomst in Felix Meritis aan de Keizersgracht 324 in Amsterdam kennis te maken met QXL. We stellen het op prijs, als u ons laat weten of wij op uw komst mogen rekenen. Dat kan eenvoudig door te mailen naar info@dlvpr.nl. Met vriendelijke groet, namens QXL,
Christel van der Boom
DLV Public Relations

Antwoordformulier
e-mail naar info@dlvpr.nl (of fax naar 023-562
8386)

Op donderdag 21 oktober is Jim Rose, CEO van QXL, in Nederland. U kunt hem aan de tand voelen over al die zaken die Internet-veilingen tot een boeiend onderwerp maken.

Ik wil Jim Rose's presentatie bijwonen tijdens de persbijeenkomst ter introductie van QXL Nederland op 21 oktober in Felix Meritis, Keizersgracht 324 in Amsterdam.

Ik hou me aanbevolen voor een interview met Jim Rose en Michiel van der Meer op 21 oktober in in Felix Meritis, Keizersgracht 324 in Amsterdam.

Ik kan de bovengenoemde gelegenheden niet bijwonen, maar ontvang graag uitgebreide informatie over QXL.

Naam:
Medium:
Telefoon:
Retourneer dit formulier a.u.b. aan DLV Public Relations. Wij zullen contact opnemen, in het geval u geïnteresseerd bent in een interview. Voor meer informatie kunt u ons e-mailen op info@dlvpr.nl of telefonisch bereiken op 023-565 1918.