Politiebericht Eindhoven/Helmond

Persberichten 21 oktober 1999/

Politieberichten

Eindhoven: Diefstal auto's
Tussen woensdagmiddag 17.10 uur en donderdagmorgen 7.10 uur is er vanaf een bedrij-venterrein aan de Hurksestraat een witte bedrijfsauto, Mercedes Benz 412D, voorzien van het kenteken VV-TT-23, gestolen.
Op donderdagmiddag tussen 14.00 uur en 15.30 uur is er vanaf de Hurksestraat een blauwe Renault 19 personenauto, voorzien van het kenteken GX-PP-10, gestolen. In de auto lag een zilverkleurig fietsenrek, merk Twinny Load.

Eindhoven: Alcohol
Op donderdagavond om 18.40 uur is op de Sliffertsestraat een 44- jarige automobilist uit Riethoven aangehouden. Bij controle bleek de man gedronken te hebben. Aan het politiebu-reau blies hij op het ademanalyseapparaat 1,30 promillage. De man kreeg een proces-ver-baal en een rijverbod van 6 uur. Zij rijbewijs is ingevorderd.

Helmond: Alcohol
Donderdagmorgen om 3.25 uur is op de Deurneseweg een 38- jarige automobilist uit Hel-mond aangehouden. Bij controle bleek de man gedronken te hebben. Hij is voor nader on-derzoek overgebracht naar het politiebureau. De verdachte blies 1,50 promillage op het ademanalyseapparaat. Zijn rijbewijs is ingevorderd. Tegen de man is proces-verbaal opge-maakt. Hij kreeg een rijverbod van 12 uur opgelegd.

Helmond: Diefstal uit een bedrijf
Tussen woensdagmiddag 17.15 uur en donderdagmorgen 6.25 uur is er ingebroken in een bedrijf aan de Kanaaldijk Noord Oost. Toegang tot het pand werd verkregen na verbreking van een ruit van het kantoor. Uit het pand zijn diverse kettingzagen, bladzuigers, tuingereed-schappen en laserapparatuur weggenomen.

Waalre: Diefstal uit een winkel
Op donderdagavond om 18.30 uur is in een winkel aan de Burgemeester Mollaan een 74- jarige man uit Eindhoven aangehouden. Even daarvoor had hij uit de winkel een flesje parfum weggenomen. Verdachte is voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. Hij kreeg een boete van fl. 240,- opgelegd.