Politiebericht Woerden

Politiebericht

Korps: Utrecht, plaats: Woerden
Bestuurder witte bestelbus gezocht/
Woerden, 22 oktober 1999.

Ongeval.

De politie van district Rijn & IJssel wil graag in contact komen met de bestuurder van een wit smal bestelbusje met op de zijkanten vermoedelijk geel/blauwe reclame.

De bestuurder van dat busje raakte op donderdagmorgen 21 oktober omstreeks 11.30 uur betrokken bij een ongeval op de Barwoutswaarder in Woerden.

De onbekende bestuurder reed in de richting Woerden en naderde een smal bruggetje. Uit tegenovergestelde richting naderde een 21-jarige automobiliste uit Nieuwerbrug aan de Rijn ook dat bruggetje. Zij moest de bestuurder van het busje in principe een vrije doorgang verlenen. Volgens haar verklaring was er echter voldoende ruimte om elkaar te kunnen passeren.

De bestuurder van de bestelbus stuurde echter naar links waardoor de 21-jarige in de sloot belandde. Zij raakte niet gewond en kon uit eigen kracht uit haar auto komen.

De betrokkenen spraken wel even met elkaar, maar wisselden geen gegevens uit.
De onbekende bestuurder van de bestelbus wordt verzocht contact op te nemen met politiebureau Woerden.

Telefoonnummer bureau Woerden: 0348 - 48 84 88.