Anyway introduceert Internet-Instap-Bundel

Datum nieuwsfeit: 22-10-1999
Anyway introduceert Internet-Instap-Bundel

Oss, 21 oktober 1999 - Mede dankzij de komst van de gratis Internet-providers neemt het gebruik van het Internet explosief toe. Het aansluiten van één computer aan een inbelaccount wordt door velen wel als lastig ervaren maar levert meestal geen onoverkomelijke problemen op. Wordt echter besloten om elke werkplek van een bedrijfsnetwerk te voorzien van structurele Internet toegang, dan is de grootste vraag welke producten de beste oplossing vormen voor de bedrijfsspecifieke situatie. Anyway maakt het kleinere bedrijven makkelijk door het aanbieden van complete bundels.

De evolutie van Internet in een bedrijf is vaak hetzelfde. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen