Open incassodossiers op Internet

Komende week start Intercasso, een incassobureau op internet op no cure, no pay basis.

Zowel de schuldeisers/crediteuren als de debiteuren kunnen met hun wachtwoord de gang van zaken in de dossiers volgen. Met deze open werkwijze hoopt Intercasso op een goede relatie met debiteuren en crediteuren. In deze duidelijke en eerlijke benadering past ook dat Intercasso er voor kiest om zoveel mogelijk juridische procedures te voorkomen door schuldenaren aan huis te bezoeken om hen ervan te overtuigen dat ze aan hun verplichtingen moeten voldoen.

Bedrijven die gebruik willen maken van deze unieke incassomethode betalen f 75,- per maand en f 15,- per vordering plus 12,5% incassoprovisie. Deze bedragen worden verrekend met geinde bedragen. Wordt er niets geind dan betaalt het bedrijf ook niets: no cure, no pay.

www.intercasso.nl
De heer M.J. Koot

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
De Bedrijvenbank