Sun neemt NetBeans over

Datum nieuwsfeit: 22-10-1999

Sun neemt NetBeans over

Overnames en oprichting investeringsfonds versterken Java-ontwikkelplatform

Amersfoort, 22 oktober 1999 - Sun Microsystems heeft het Tsjechische NetBeans overgenomen. NetBeans ontwikkelt platformonafhankelijke, op Java gebaseerde, geïntegreerde ontwikkelomgevingen (IDE). In combinatie met de producten van het recent overgenomen Forté Software biedt Sun de miljoenen gebruikers van de Java Development Kit (JDK) een compleet aanbod, dat varieert van instapproducten voor individuele ontwikkelaars en studenten tot complete bedrijfsoplossingen voor professionele ontwikkelteams. Daarnaast biedt Sun ondernemingen die hun Internet-activiteiten willen uitbreiden, consulting en ondersteunende diensten.

De ontwikkeltools van NetBeans bieden alle soorten ontwikkelaars ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen