Xerox Document Centre wint drie keer platina

Datum nieuwsfeit: 25-10-1999

Succesvolle ‘Last Man Standing’- printmarathon:
Xerox Document Centre wint drie keer platina

Amstelveen, 25 oktober 1999 – De Xerox Document Centre 340, een multifunctioneel, digitaal kantoorsysteem voor het netwerk, is tijdens een onafhankelijke printwedstrijd onderscheiden met drie platina onderscheidingen: ‘Best Overall Product’, ‘Overall Design’ en ‘Accuracy of Toner Life’.

Het onafhankelijke onderzoeksbureau Business Equipment Research and Test Laboratory kwam tot deze uitslag op basis van de resultaten van de ‘Last Man Standing’-competitie. Bij deze 2,5 miljoen pagina’s durende printmarathon werden de prestaties gemeten van vier multifunctionele en vier print-only apparaten. Het Xerox-apparaat is onderdeel van de Document Centre-serie digitale producten voor printen, scannen, faxen en kopiëren in een netwerk. "De Xerox Document Centre 340 is een uitmuntend ontwerp met erg weinig storingen. Er traden geen problemen op met de printkwaliteit. Daarnaast is het apparaat alleen al vanwege zijn gebruikersvriendelijkheid een winnaar," legde Carmel Rowley, directeur en CEO van Business Equipment Research and Test Laboratory, uit. "Het afdrukbeheersysteem van CentreWare is het beste dat we ooit hebben getest. Het is een groot voordeel dat gebruikers niet naar de machine hoeven te lopen om taken af te ronden. De Document Centre 340 biedt alle functionaliteit om de productiviteit van kantoren te verbeteren."

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket document outsourcing diensten, op het gebied van documentproductie, documentbeheer, workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving is Xerox actief in meer dan 130 landen. Xerox realiseerde in 1998 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,4 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam. ___________________________________________________________________________

Noot voor redacties