Nieuw bureau Sophist Internet Advies

Datum nieuwsfeit: 25-10-1999
PERSBERICHT

In Maastricht zijn Job Franken (29) en Mark Vincken (26) het bureau Sophist Internet Advies (www.sophist.nl) gestart. Job Franken komt van online marktonderzoek bureau Pro Active International, waar hij werkzaam was als International Marketing Manager. Daarvoor heeft onder andere gewerkt op onderzoek- en marketing functies bij Scoot en A2000. Mark Vincken rondde recentelijk zijn studie Internationale Bedrijfskunde af.

Sophist richt zich op strategische advisering van bedrijven op het gebied van internet, e-commerce, marketing, communicatie en management. Ilse Internet, bekend van onder andere www.ilse.nl, liet zich aantekenen als eerste klant.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen