Felicivin kadoservice nu ook op Internet

Datum nieuwsfeit: 26-10-1999

Felicivin; dé smakelijkste kadoservice nu ook op het Internet.

GELEEN, 26 oktober 1999- Enige handigheid in het omgaan met de muis van de computer en een Internet-aansluiting zijn voldoende om binnen enkele seconden te surfen naar de smakelijkste kadoservice. Een wereld gaat open aan originele en opvallende felicitaties die altijd iets eetbaars of drinkbaars bevatten. Felicivin biedt namelijk unieke (relatie)geschenken voor elke gelegenheid, binnen 24 uur bezorgd.

Via www.felicivin.nl komt u in de virtuele showroom van Felicivin. Een bezoek dat de moeite loont. Naast alle informatie over Felicivin zelf maakt de bezoeker breeduit kennis met de producten. Deze ontdekkingsreis zal menigeen ervan overtuigen dat Felicivin de smakelijkste kadoservice is.

Verrassende en unieke geschenken zoals het ChampagnetelegramÒ de TelegramtaartÒ, het ChocotelegramÒ of het Culinair TelegramÒ zullen bij iedere relatie scoren als een onvergetelijke en bovenal originele felicitatie. En van maandag tot en met vrijdag vóór 17.00 uur besteld, betekent dat het de volgende dag in geheel Nederland wordt bezorgd, begeleid door een luxe wenskaart met uw eigen tekst.

Op zoek naar iets aparts, iets bijzonders, helemaal op uw bedrijf toegespitst in kleine of grote aantallen? Felicivin biedt geheel vrijblijvend een passend voorstel.

Bestellen via Internet is de snelste en makkelijkste bestelwijze. Vaste klanten beschikken over een inlog-password, zodat ook via Internet op rekening kan worden betaald. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om via creditcard de transactie uit te laten voeren.

Naast zakelijke klanten verwacht Felicivin dat in toenemende mate ook de particulier die op zoek is naar een originele attentie via de website gaat bestellen. Er is immers al een Chocotelegram vanaf 16 gulden!

Tot slot is vermeldenswaard dat de Internetsite van Felicivin een virtuele wenskaart bevat. Deze kunt u gratis aan uw relaties versturen.

Einde persbericht.

Noot voor redacties