Benoeming bij Berenschot

Berenschot

Benoeming Berenschot

oktober 1999

Drs. Roland Wams (38) is per 1 oktober jl. in dienst getreden bij Berenschot als senioradviseur bij de adviesgroep Ondernemingsstrategie en -Bestuur. Deze groep adviseert bedrijven over strategie- en beleidsvraagstukken.

De heer Wams zal zich in het bijzonder bezighouden met strategieformulering ten aanzien van actuele vraagstukken binnen de chemische industrie (basis, fijn en farmacie).
Specifieke onderwerpen zijn: customer value en winstgevendheid, integratie en consolidatie, positionering, efficiency en effectiviteit, verkorten doorlooptijd to market, re-engineering, value chain management, HSE-management.
Hiervoor was de heer Wams werkzaam in diverse marketingfuncties bij onder andere Akzo Nobel. Zijn laatste functie bij Akzo Nobel was marketingmanager Nederland bij de Businessunit Car Refinishes. Ondernemingsstrategie en -Bestuur maakt deel uit van Berenschot Groep B.V. Berenschot geeft adviezen en ondersteunt bij het doorvoeren van veranderingen. Berenschot Groep B.V. is een managementadviesbureau met vestigingen in Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Breda, Nieuwegein, Brussel, Chicago en Hong-kong. Bij Berenschot zijn ruim 525 mensen werkzaam.

Nadere informatie voor de pers:
Drs. R. Wams
Berenschot Groep B.V.
Bernadottelaan 13
3527 GA Utrecht
Telefoon: 030 - 2 916 916
Telefax: 030 - 2 963 550

U kunt per e-mail informatie opvragen bij: (info@berenschot.com)