Nederlands design: Lumage W verlichte kerstkaarten

Datum nieuwsfeit: 26-10-1999

Origineel nederlands design: Lumage W verlichte kerst- en promotiekaarten.

Het innovatieve nederlandse bedrijf Lumage brengt sinds kort verlichte wens- en promotiekaarten op de markt onder de naam Lumage W. Deze kaarten kunnen vlak, in een enveloppe, verzonden worden waarna de ontvanger de kaart kan opzetten tot een heus dia-lichtbakje. Een waxinelicht verzorgt van binnenuit de verlichting. Dit is geen reden voor paniek want de produkten worden vervaardigd uit speciaal –door TNO getest- zelfdovend karton en papier.

Een oplichtende dia maakt een afbeelding sprekend en opvallend. Lumage ziet veel toepassingsmogelijkheden voor haar produkten zoals verlichte kerstkaarten, promotiekaarten, menukaarten en ‘meegevertjes’ (bijvoorbeeld na een feest).

De Lumage W kent 2 uitvoeringen.
Voor bedrijven die grotere aantallen kerst- of promotiekaarten wensen zijn er Lumages met naar wens voorbedrukte dia-kaarten. Bedrijven kunnen vrijblijvend en sample aanvragen.
Voor creatieve computergebruikers zijn vooral de Doe-Het-Zelf pakketten onder de naam ‘Lumage W Creative’ interessant. Met deze pakketten kunnen zij blanco A4-vellen zeldfdovend papier bedrukken waarmee 4 Lumages van een dia voorzien kunnen worden. Het is mogelijk diakaarten te verwisselen.

Door het doe-het-zelf karakter zijn de Lumages W Creative snel, flexibel, in kleine oplagen en ter plekke in te zetten. Van (externe) kosten voor reclamebureau, drukvoorbereiding en drukken hoeft geen sprake te zijn. Mede daarom zijn de prijzen aantrekkelijk: bij een set van 100 kaarten kost de Lumage inclusief btw Hfl. 3,05 per stuk.
Lumage rekent creatieve en computer-vaardige consumenten en MKB-ers tot de belangrijkste afnemers van de Lumage W Creative. Deze produkten, waaronder een aantrekkelijke demoset, worden uitsluitend verkocht via internet op www.lumage.com.

fotomateriaal:
www.fortunecity.com/victorian/donahue/117/lumage/press1.html#boven

(neemt u even kontakt op)

1999/10/26
Lumage
Verwersdijk 90
2611 nk Delft
T 015 2141015
F 015 2140724
E (coqxd@casema.net)
W www.lumage.com
produktsample voor de pers op aanvraag