HB-Tour VVD langs kamercentrales

Datum nieuwsfeit: 28-10-1999
VVD

HB-Tour langs de kamercentrales

Het hoofdbestuur heeft besloten in het najaar van 1999 te starten met een tour langs alle 18 kamercentrales. In het najaar van 1999 zullen vier kamercentrales worden bezocht, in 2000 volgt een tour langs de overige 14 kamercentrales.

De bedoeling van de tour is om een dialoog tot stand te brengen tussen bestuurders van afdelingen en centrales en geïnteresseerde leden uit de regio met leden van het hoofdbestuur. Tijdens deze avond kan informatie worden uitgewisseld en van gedachten worden gewisseld over onder meer toekomst, prioriteiten en partijorganisatie. De datum van de eerste bijeenkomst van deze tour staat reeds vast, deze zal plaatsvinden in de kamercentrale Den Bosch, op donderdag 28 oktober. De overige avonden van de tour worden momenteel gepland. Een overzicht van de data van deze avonden vindt u in een volgende nummer van dit blad.

Informatie en inlichtingen via de secretaris van de eigen kamercentrale.