Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 28-10-1999

Donderdag 28 Oktober

INBRAAK CLUBGEBOUW OLLAND

Bij een inbraak in een clubgebouw aan de Misse te Olland op 27 oktober 1999 is elektrisch gereedschap en de geluidsinstallatie ontvreemd. De daders forceerden een deur.

INBRAAK WONING MIDDELRODE

Bij een inbraak in een woning aan de Diepven te Middelrode op 27 oktober 1999 in de loop van de avond is de videorecorder weggenomen, alsmede geld. De daders forceerden een raam.

INBRAAK WONING BERLICUM

Bij een inbraak in een woning aan de Heerlijkheidlaan te Berlicum op 27 oktober 1999 in de loop van de avond zijn sieraden twv f 500,- weggenomen. De daders forceerden een deur.

INBRAAK WONING BOXTEL

Bij een inbraak in een woning aan de Liempdseweg te Boxtel op 27 oktober 1999 in de loop van de avond zijn een tv, videorecorder en videocamera weggenomen. Waarde f 8900,-- De daders forceerden een raam.

RIJDEN ONDER INVLOED VUGHT

Tegen een 46 jarige automobilist uit Vught is op 28 oktober 1999 proces-verbaal opgemaakt ivm rijden onder invloed van alcohol. De man reed omstreeks 01.45 uur op de Secretaris van Rooijstraat te Vught. De man kreeg een transactie van f 650,--

VALS BANKBILJET SCHIJNDEL

Bij een bedrijf aan de Hoofdstraat te Schijndel is afgelopen weekend met een vals bankbiljet van f 50,- betaald. In de omgeving Schijndel, Heeswijk-Dinther zijn reeds meerdere valse bankbiljetten van f 50,- opgedoken. Ondernemers wordt aangeraden met name de f 50,- biljetten goed te controleren voor aanname.

DIEFSTAL HORLOGES SCHIJNDEL

Uit een winkel aan de Markt te Schijndel is op 27 oktober 1999 een rek met 6 horloges ontvreemd. Waarde ongeveer f 750,--