ENECO versterkt Raad van Bestuur uit eigen gelederen

Datum nieuwsfeit: 29-10-1999
ENECO

Capelle a/d IJssel, 29 oktober 1999

ENECO versterkt Raad van Bestuur uit eigen gelederen.

De Raad van Bestuur van ENECO bestaat weer uit 3 leden na de benoeming van de heer drs. J.B.M. (Hans) ten Berge. De benoeming van Ten Berge, die sinds november 1998 directeur was van het Handelsbedrijf van het van de bestuursvoorzitter W.J. Naeije uit de raad per 1 oktober. Ten Berge is tevens directeur van de onlangs opgerichte ENECO Shell Energy Partnership VOF.

Met de benoeming van Ten Berge, die veel ervaring heeft opgedaan bij commerciële bedrijven, speelt de Raad van Commissarissen van ENECO in op de ontwikkelingen in de markt waarin de onderneming opereert. Ten Berge bekleedde eerder directeursfuncties bij Exxon Chemie en Kemira Agro voordat hij vorig jaar naar ENECO ging. Bij ENECO was hij nauw betrokken bij de realisatie van het samenwerkingsverband met Shell voor de handel in elektriciteit, ENECO Shell Energy.

De Raad van Bestuur van ENECO bestaat nu uit drs. R. Blom, waarnemend voorzitter, drs. J.B.M. ten Berge en mr. ing. H.J. van Eerten. Laatstgenoemde heeft te kennen gegeven dat hij zich in de eerste helft van volgend jaar terugtrekt nadat enkele lopende projecten zijn afgerond. In zijn opvolging is nog niet voorzien.