Microsoft start MSN-wedstrijd

Datum nieuwsfeit: 29-10-1999

Microsoft start MSN-wedstrijd, met als hoofdprijs een Smart

'MSN, the Smart way to the Internet'

Schiphol-Rijk, 29 oktober 1999 - Microsoft start vandaag een grote MSN-wedstrijd die zijn hoogtepunt zal hebben tijdens de HCC-dagen die van 19 tot en met 21 november zal plaatsvinden in de Jaarbeurs te Utrecht. De hoofdprijs in deze wedstrijd, waaraan alle Internet-gebruikers en beursbezoekers van de HCC kunnen deelnemen, is een Smart-auto. De wedstrijd bestaat uit een aantal vragen die via de MSN Nederland website beantwoord moeten worden. De MSN-wedstrijd loopt van vandaag tot en met 5 december en heeft als thema: "MSN, the smart way to the Internet."

Bezoekers van de HCC Dagen kunnen op de stand van Microsoft surfen naar de site van MSN (www.msn.nl), waar ze een aantal vragen moeten beantwoorden over consumentenproducten van Microsoft. Uiteraard kunnen ook alle andere Internetgebruikers via deze MSN-site deelnemen aan de wedstrijd. Behalve de Smart, zijn er diverse andere aantrekkelijke prijzen te winnen, waaronder exemplaren van Microsoft Encarta 2000 Winkler Prins Encyclopedie, Flight Simulator 2000 Pro en Age of Empires II The Age of Kings.

MSN is de portal site van Microsoft, met actuele gelokaliseerde en op de persoonlijke interesse van de bezoeker afgestemde informatie. Op de hoofdpagina's van de site vinden bezoekers directe links naar verschillende interessegebieden, waaronder sport, amusement, business, computing, gezondheid en nieuws. Door een profiel in te vullen, krijgen bezoekers een gepersonifieerde openingspagina te zien.

Deelnemers aan de MSN-wedstrijd moeten op de betreffende MSN-pagina een vragenformulier invullen. Verder dienen de deelnemers te beschikken over een actueel account bij MSN Hotmail, de gratis, op het web gebaseerde e?mailservice van MSN.

Microsoft
Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks aan producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen meer mogelijkheden te bieden tot een plezieriger en gemakkelijker gebruik van de computer, ongeacht waar, wanneer en hoe zij dat willen.

Voor meer informatie:
Microsoft B.V., Michiel Gosens, Public Relations Manager, telefoon: +31 (0)20 - 500 12 74
of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon: +31 (0)23 - 562 82 08.

Dit persbericht en andere persinformatie van Microsoft kunt u ook vinden op de Microsoft Benelux website op pagina
www.microsoft.com/benelux/press/.

Microsoft, Windows en Windows NT zijn hetzij gedeponeerde handelsmerken hetzij handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere merk- en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.