Service Center Nuon in Stopera Amsterdam gesloten

Datum nieuwsfeit: 01-11-1999
X Gemeente Amsterdam

Service Center Stopera gesloten

Sinds 1 november is het Service Center Stopera (Amstel 1) niet meer open voor het publiek. NUON wil hiermee inspelen op de ontwikkelingen in de markt dat klanten vanuit hun huis de zaken rond energielevering willen regelen. Een bezoek aan de balie is niet langer nodig. Met een telefoontje kunt u voortaan alles regelen.

Als u NUON nog niet heeft gemachtigd, kunt u de energienota voldoen met de acceptgirokaart (via bank- of girorekening). Voor spoedbetalingen kunt u voortaan op het postkantoor terecht. Gaat u verhuizen of heeft u vragen over de eindafrekening, dan kunt u op werkdagen tussen 08.00 en 19.00 bellen naar het informatienummer 0900-1499 (22 ct p/m). Via dit nummer kunt u ook een afspraak maken voor een persoonlijk advies over energiegebruik, de aansluiting of de veiligheid.