Ilse en bol.com verloten kaarten voor concert Prince

Datum nieuwsfeit: 01-11-1999
PERSBERICHT: Ilse en bol.com verloten kaarten voor exclusief concert Prince

bol.com gaat binnenkort muziek verkopen via haar website. Om in de juiste stemming te komen hebben Ilse en bol.com Nederland een exclusieve prijsvraag georganiseerd.

Op 15 november a.s. geeft Prince in London een exclusief concert. Bij dit concert zullen slechts enkele honderden genodigden aanwezig zijn. Bol.com en Ilse geven een gelukkige winnaar de kans om samen met een vriend of vriendin dit concert te bezoeken. De winnnaars vliegen naar London en krijgen daar ook een hotelovernachting. De prijsvraag is te vinden op prijsvraag.ilse.nl/ .

BOL.com is de grootste on-line boekenverkoper van Nederland. Al sinds de lancering in Nederland werkt bol.com samen met Ilse, de populairste Nederlandse website. Dit heeft ondermeer geresulteerd in de boeken afdeling van de Ilse shop op shop.ilse.nl/ .

Noot voor redacties