Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Theo Schellekens (Wehkamp) `M@rketeer of the Year'

Datum nieuwsfeit: 01-11-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Theo Schellekens: `M@rketeer of the Year'

`Nieuwe media is een terrein van jonge en snelle mensen. Daarom was ik stomverbaasd dat ze mij uitgeroepen hebben tot `M@rketeer of the Year. Ik ben tenslotte al 59', was de eerste reactie van Theo Schellekens.

Schellekens is al 35 jaar actief op direct marketing-gebied, waarvan 10 jaar (1990-1999) als algemeen directeur van Wehkamp. Op 29 oktober heeft hij als eerste deze bijzondere onderscheiding in ontvangst mogen nemen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie