Brinkhorst opent AOG-WEB voor agrarische onroerendgoedmarkt

Datum nieuwsfeit: 01-11-1999
NVM

MINISTER BRINKHORST OPENT AOG-WEB

Minister Brinkhorst (Landbouw) heeft vandaag bij de Nederlandse Vereniging van Makelaars o.g. en vastgoeddeskundigen NVM te Nieuwegein het AOG-WEB geopend. Deze eerste Nederlandse marktmonitor binnen de agrarische onroerendgoedmarkt zal de marktontwikkelingen weergeven van het aanbod agrarisch bedrijfsonroerend goed en de prijsontwikkelingen op het gebied van melk- en mestquota en de grondmarkt.

Aan de totstandkoming van het AOG-WEB werken in totaal 132 agrarische NVM-makelaars mee, verspreid over 120 vestigingen in heel Nederland. De minister opende het AOG-WEB aansluitend aan het eerste werkbezoek aan de vakgroep Agrarisch Onroerend Goed van de NVM.

Informatie: NVM-afdeling public relations, tel. 030 - 6085170, fax 030 - 6035468. Internet: www.nvm.nl. E-mail: (Y.Geerts@nvmorg.nl)