Beursdag '99 in World Trade Center Rotterdam

Datum nieuwsfeit: 02-11-1999

Beursdag '99

Momenteel is studentenbeleggingsvereniging "B&R" BeurS, van de Erasmus Universiteit Rotterdam, bezig met de organisatie van de Beursdag '99. De organisatie wordt verzorgd door 4 studenten van "B&R" BeurS. De Beursdag is een congres, gericht op professionele vermogensbeheerders van pensioenfondsen, banken en andere financiële instellingen. De dag wordt jaarlijks door circa 200 professionele beleggers bezocht. De Beursdag 1999 zal op 2 november plaatsvinden in het World Trade Center te Rotterdam.
Dit jaar zal de beursdag de volgende titel hebben.

'The Convergence of European Capital Markets'
Tijdens de beursdag zullen onder andere de volgende onderwerpen aan bod komen:

Dhr J, Woudenberg van de Amsterdan Exchanges zal in zijn presentatie een toelichting geven op de samenwerking van de Europese beurzen.

De plaats van Credits in een Europese portefeuille, behandeld door Dhr. Meas van Lanschot van de ING Investment Management

Het benchmarken van een Europese fixed income portefeuille. Salomon Smith Barney zal in de persoon van R.S. Sayood deze presentatie voor haar rekening nemen.

Dhr. A.J.M. Wolff van Robeco zal in zijn presentatie "European Small en Midcap companies: An added value investment srategy" zijn visie geven op de positie van Small en Midcaps in een Europese portefeuille.

Dhr. K. Coldiron, Director of Barcleys Global Investors European Research Group zal een presentatie geven met als titel "Dealing with Qualitative Experience in a Quantitative Model".

Eind september zal de brochure met daarin het definitieve programma worden verzonden. Wilt u deze brochure ontvangen en staat u nog niet op onze mailinglijst, dan verzoek ik u de hiervoor benodigde informatie te sturen naar ons Email adres.
Mocht u nog vragen of suggesties hebben, dan vernemen wij die graag van u.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op Beursdag '99.

$orig