Naar bloemenpark Plantaria in de winter voor half geld

Datum nieuwsfeit: 02-11-1999

PERSBERICHT - 02 NOVEMBER 1999

Naar Plantaria in de winter voor half geld
Een impressie van Plantaria

Het vrij nieuwe vogel- en bloemenpark Plantaria dat net over de grens in Duitsland, tussen Nijmegen en Venlo in het plaatsje Kevelaer ligt, is ook gedurende de wintermaanden geopend. In de periode tot 9 januari 2000 zelfs voor de helft van de normale entreeprijs. Volwassenen betalen DM 6, - p.p. (i.p.v. DM 12,-), families zijn voor slechts DM 13,50 binnen (i.p.v. DM 27,-).

De tijdelijke halvering van de toegangsprijs heeft geen invloed op de activiteiten in Plantaria: sinds 1 november loopt de tentoonstelling `Loris en meer', georganiseerd door de plaatselijke vereniging `Bunte Vogelwelt Twisteden'. In deze tentoonstelling zult u niet alleen gefascineerd raken door de kleurrijke vogels, maar ook door de tentoonstelling van kunstenaars die zich met de thema's natuur en milieu bezighouden.

In de adventstijd vindt er iedere zondag een adventsmarkt plaats in de grote bloemenhal en zijn er stands met attractieve aanbiedingen voor jong en oud. Ook zal er een 300 m2 grote speeltuin voor de kleine bezoekers worden gebouwd. Uiteraard is alles overdekt, zodat bij vochtig weer niemand nat wordt en kou hoeft te lijden.

Meer info: Plantaria vertegenwoordiging voor Nederland: Tourist Team B.V.
Tel: 0118 - 639505 email: (bv@touristteam.com)

Noot aan de redactie:

Nadere inlichtingen en foto's verkrijgbaar bij:

Tourist Team B.V.

4330 GC Middelburg