Attachmate’s KEA!X4.1 legt de lat van access-beheer hoger

Datum nieuwsfeit: 02-11-1999

Attachmate’s KEA!X4.1 legt de lat van access-beheer hoger

High performance, geïntegeerde managementoplossing voor alle connectiviteitsbehoeften van de UNIXgebruiker

Capelle a/d IJssel, 2 november 1999 - Attachmate, toonaangevend leverancier van host access-management- en e-business-oplossingen, brengt KEA!X4.1, een PC X server en een totaal oplossing voor UNIX host access.
KEA!X4.1 biedt Microsoft Windows 95/98- en NT-gebruikers een complete, op X afgestemde TCP/IP oplossing die tevens de mogelijkheid biedt om via VT-, TN3270e- en TN5250- emulatie toegang te krijgen tot bedrijfssystemen. De verbeterde prestaties van KEA!X verhogen de productiviteit en verlagen de toegangs- en beheerkosten.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen