Network Associates maakt resultaten derde kwartaal bekend

Datum nieuwsfeit: 02-11-1999

Network Associates maakt resultaten derde kwartaal bekend

Amsterdam, november 1999 -- Network Associates, Inc. (Nasdaq: NETA), een toonaangevend leverancier van beveiligings- en beheersoplossingen voor bedrijfsnetwerken, die e-business veiliger maken en vergemakkelijken, heeft zijn resultaten bekendgemaakt voor het derde kwartaal, eindigend op 30 september 1999.
De inkomsten voor het derde kwartaal bedroegen USD 195.201.000. De gemelde netto opbrengsten voor het derde kwartaal bedroegen USD 14.748.000, of USD 0,10 per aandeel, exclusief niet-contante intrestkosten, afschrijvingskosten en compensatiekosten in verband met aandeelopties voor werknemers.
Na de verrekening van niet contante intrestkosten, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen