Twee gewonden bij verkeersongeval Vlagtwedde

Twee gewonden bij verkeersongeval/
Inzittenden personenauto bekneld

Dinsdag 2 november 1999

Een 88-jarige automobilist en zijn 56-jarige passagiere, beiden uit Vlagtwedde, zijn vanmiddag gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Wedderstraat in Vlagtwedde. De bejaarde man reed met zijn auto vanaf de Schoolstraat de kruising met de Wedderstraat op en verleende daarbij geen voorrang aan een vrachtwagencombinatie (trekker met oplegger), bestuurd door een 36-jarige man uit Winschoten. Die kon de auto niet meer ontwijken en botste er tegenaan. De personenauto kwam na de aanrijding in de berm naast de weg tot stilstand. De beide inzittenden raakten in de totaal vernielde auto bekneld en zijn door brandweer- en ambulancepersoneel uit het voertuig gehaald. De slachtoffers zijn allebei met vermoedelijk nek- en inwendig letsel overgebracht naar een ziekenhuis in Winschoten. De beide auto's zijn door een bergingsbedrijf weggesleept. De politie stelt een onderzoek naar de toedracht van het verkeersongeval.

Voor nadere informatie: afdeling voorlichting, telefoon 0 50 - 5 995 010