Goedkope telefoontjes dankzij nieuwe onafhankelijke website

Datum nieuwsfeit: 02-11-1999

ALPHACOMM CONSULTANCY

Goedkope telefoontjes dankzij nieuwe, onafhankelijke website

PERSBERICHT

De goedkoopste telefoontjes (mobiel en vast), dankzij nieuwe, onafhankelijke website.

Rotterdam, 2 november 1999: telecomadvies.nl lanceert op Internet, vanaf vandaag, een nieuwe website voor onafhankelijk en gratis beladvies. De eerste professionele site voor bedrijven en consumenten: www.telecomadvies.nl.

Hierdoor kan, aan de hand van het eigen mobiele of vaste telefoongebruik, worden gekeken of de gekozen telecom aanbieder de goedkoopste is. En de beste kwaliteit biedt. Daarbij kan voor vaste telefonie meteen een andere aanbieder kan worden ingeschakeld. Ook bedrijven die uitgebreider geadviseerd willen worden kunnen, via de Website, direct contact met de organisatie opnemen.

Telecomadvies.nl biedt met het bovenstaande de meest uitgebreide site op het gebied van telefonie die er op Internet te vinden is. Gratis!

En ze gaan verder: Bezoekers kunnen hun e-mail adres achterlaten. Hiermee worden ze op de hoogte te gehouden over de, specifiek voor hen, belangrijke nieuwe tarieven en ontwikkelingen.

Via de Website kan binnenkort bovendien een unieke dialer worden besteld. Een handig geldbesparend doosje, waardoor automatisch via (een vooraf uitgezochte) aanbieder kan worden gebeld.

Door het objectieve en complete overzicht is de site voor bedrijven en consumenten van grote waarde. De keuzemogelijkheid reikt veel verder dan die van een of enkele aanbieders. Het is de bedoeling dat de site uitgroeit tot een centrale vraagbak over telecommunicatie. Voor iedereen die daar meer van wil weten.

PS.

Een deel van de opbrengst uit advertenties op de Website, zal gaan naar het Foster Parents Plan. Zo kan door Telecomadvies.nl vergaarde know-how iets bijdragen aan het opdoen van broodnodige basiskennis van kinderen elders.

---------

De Website is een initiatief van Alphacomm Consultancy, uit Rotterdam. Een jonge, internationale telecomorganisatie van oud-studenten uit de havenstad. Het idee is uitgewerkt in een businessplan dat werd geschreven door de stagiairs Michiel Clarijs en Michael Ras. Het team van Alphacomm bestaat uit mensen die in hun studententijd al veel ondernemersgeest toonden. Al voordat hij voor een internationaal telecombedrijf naar Thailand vertrok was mede-oprichter Huub Sparnaaij, tussen de tentamens door, bezig met het handelen in telecommunicatie-apparatuur. Menko Hoekenga had al een eigen internetbedrijf ''Odyssee'' en Bart-Jan Kerckhoff was een drijvende kracht achter de populaire Hermes House Band.

Noot voor redacties