Bijeenkomst PvdA-kenniscentrum over wachtlijsten in de zorg

Datum nieuwsfeit: 03-11-1999
Partij van de Arbeid

Bijeenkomst PvdA-kenniscentrum Zorg en Welzijn over wachtlijsten in de zorg
3 november 1999 PvdA-voorlichting

Ondanks verschillende initiatieven van de Partij van de Arbeid en van het kabinet zijn er nog grote problemen rondom de wachtlijsten in 'de zorg'. Er is veel tijd besteed aan probleemanalyse maar er zijn nog steeds lange wachtlijsten.
De discussie moet niet alleen om meer geld gaan maar de tijd lijkt rijp om op zoek te gaan naar creatieve, onconventionele oplossingen. Daarover wordt op zaterdag 6 november een bijeenkomst gehouden door het PvdA-Kenniscentrum Zorg & Welzijn.

Het openbare deel van de bijeenkomst begint om 12.30 uur. Gedurende anderhalf uur gaan de Tweede-Kamerleden Khadija Arib en Rob Oudkerk in debat met de aanwezigen. Zij doen dit mede op basis van de uitkomsten van drie workshops die in het ochtenddeel gehouden worden met experts van binnen en buiten de zorg.

De bijeenkomst vindt plaats in Kasteel Oud Poelgeest, Poelgeesterweg 1 in Oegstgeest.

Zie ook de pagina van het kenniscentrum zorg en welzijn