Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 03-11-1999

Woensdag 3 November

FIETSER GEWOND (Oss)

Dinsdagmiddag werd op de Euterpelaan in Oss een gewonde man aangetroffen. Aldaar bleek, dat een 29-jarige man uit Oss al fietsende over de Euterpelaan door zijn voorvork was gezakt en was komen te vallen. De man is met schouderletsel overgebracht naar een ziekenhuis.

GLUURDER AANGEHOUDEN (Heeswijk Dinther)

Dinsdagmiddag is een 58-jarige man uit Heeswijk Dinther aangehouden. De man werd betrapt terwijl hij bij een woning aan de Irenestraat in Heeswijk Dinther stond te gluren. Naast gluren maakte hij ook foto's van zijn slachtoffer. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

MAN AANGEHOUDEN VOOR VERNIELING (Oss)

Woensdagmorgen is een 31-jarige man uit Oss aangehouden. De man had even te voren een ruit ingegooid van een cafetaria aan de Molenstraat in Oss. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

SNELHEIDSCONTROLES

- Woensdagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Berghemseweg in Koolwijk. Op deze weg waar 80 km/u gereden mag worden, werden 207 voertuigen gecontroleerd. 9 bestuurders werden bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogste snelheid was 108 km/u. - Op de Megensebaan in Oss is woensdagmorgen snelheidscontrole gehouden. 364 voertui- gen werden gecontroleerd op deze weg waar 80 km/u gereden mag worden. 44 bestuurder zijn bekeurd. De hoogst gemeten snelheid was 137 km/u. - In Maren Kessel op de Provincialeweg werd woensdagmiddag snelheidscontrole gehou- den. 50 km/u is de maximumsnelheid op deze weg. Er werden 206 voertuigen gecontro- leerd. 44 bestuurders zijn bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogste snelheid was 91 km/u.