Introductie ProjectCenter in World Trade Center Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 04-11-1999
3 november 1999
========================

Graag herinneren wij u er aan dat u morgen aanwezig kunt zijn in het World Trade Center in Amsterdam aanwezig bij de Nederlandse introductie van ProjectCenter. De aanvang van het seminar is 14.00 uur in de Duitslandzaal in de D-toren.

Aan dit seminar wordt medewerking verleend door de heer Mr. D. van der Veer, directeur BNA.

ProjectCenter is de oplossing voor project extranet implementaties in de bouwsector. Via een abonnement dat maandelijks kan worden verlengd, kunnen organisaties snel een omgeving opzetten voor samenwerking en project data management.

Voor meer informatie:
www.bricsnet.nl/products/projectcenter/

Voor directe inschrijving:
www.bricsnet.nl/products/projectcenter/seminars.asp

Meer over BricsNet
BricsNet, opgericht in 1986, ontwikkelt, verkoopt en ondersteunt een breed portfolio van internet diensten en software applicaties voor de wereldwijde bouwkundige industrie. De door het bedrijf aangeboden informatietechnologie en dienstverlening bestaat onder meer uit geavanceerde software om gebouwen en constructies direct in twee of drie dimensies te ontwerpen, modelleren en analyseren. Verder biedt het bedrijf een zogenaamde project extranet, een van de grootste verticale internet portalen en e-commerce. Professionals in de bouwindustrie worden momenteel geconfronteerd met uitdagingen zoals internationaal verspreide projectteams, snel veranderende regels van de overheid en krappere planningen voor projecten. BricsNet heeft een unieke omgeving ontwikkeld voor de aanpak van deze uitdagingen door het integreren van software, informatie, en projectmanagement services gebruik makend van internet technologie. Hierdoor worden tijd en kosten bespaard die gemoeid zijn met het versturen van documenten, en wordt voorkomen dat leden van het projectteam met achterhaalde informatie werken.

www.bricsnet.nl
(info@bricsnet.nl)