Politiebericht Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 04-11-1999

Donderdag 4 November

HOND DOODGEREDEN (Vlijmen)

Op de Rijksweg A59 onder Vlijmen is gisteravond een hond, vermoedelijke ras Fox, kleur bruin-zwart met een rode nylon halsband door een onbekend gebleven bestuurder doodgereden. De eigenaar van de hond is bij de politie niet bekend.

PARKEEROVERLAST ('s-Hertogenbosch)

Woensdagavond zijn aan de Lagelandstraat en Cypresstraat in 's-Hertogenbosch 21 automobilisten bekeurd die zich niet aan de parkeerregels hielden.

AUTO'S GESTOLEN EN WEER TERECHT ('s-Hertogenbosch)

Woensdagavond is vanaf de Hambakendreef in 's-Hertogenbosch een bestelauto gestolen. De eigenaresse van de auto kwam thuis en zag haar auto net wegrijden. Nadat de politie in kennis gesteld was ging zij zelf op onderzoek uit en vond haar auto later elders in 's-Hertogenbosch terug.

Op de Reitscheweg is een in de nacht van 2 op 3 november vanaf de Derde Haren in 's-Hertogenbosch gestolen personenauto van het merk Opel Kadett aangetroffen. Het contactslot was verbroken.

Op de Derde Hambaken brandde vanmorgen vroeg een Opel Kadett uit. De auto bleek in de voorgaande nacht in 's-Hertogenbosch te zijn gestolen.

AUTOINBREKERS BETRAPT ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht zijn op de Hoge Slagen in 's-Hertogenbosch, twee Bosschenaren van 19 en 20 jaar oud aangehouden op verdenking van het plegen van auto-inbraken. De eigenaar van een op de parkeerplaats geparkeerd staande personenauto zag de lichten van zijn auto branden en belde de politie.

DRONKEN ACHTER STUUR EN BEZIT VEDOMI ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is op de Harendreef in 's-Hertogenbosch een 26-jarige Bosschenaar aangehouden. De man reed in een personenauto en gaf bij het zien van de politie gas. Via een grasveld probeerde hij tevergeefs aan de politie te ontkomen. Hij bleek behoorlijk onder invloed van alcoholhoudend rank te zijn en gedroeg zeer uiterst recalcitrant. Hij is aangehouden en werd overgebracht naar het politiebureau. Hij zag daarbij nog kans om een ruit van een politieauto te vernielen. De man bleek bovendien in het bezit te zijn van een aantal plastic zakjes met vermoelijk cocaïne. Hij is ingesloten in de politiecel.

DIEFSTAL PORTEMONNEE ('s-Hertogenbosch)

Een 68-jarige vrouw uit Engelen raakte vanmorgen tijdens en op de weekmarkt aan de Helftheuvelpassage in 's-Hertogenbosch haar portemonnee met ongeveer f. 100,00 kwijt. De portemonnee is door een onbekend persoon uit de fietstas weggenomen.

BEDRIJFSINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is er ingebroken in een bedrijf aan de Rietveldenweg in 's-Hertogenbosch. Met een steen werd een ruit vernield en uit het pand zijn vervolgens een nog onbekende hoeveelheid goederen, vermoedelijk kledingstukken, gestolen.