Politiebericht Schiedam

Datum nieuwsfeit: 04-11-1999

4 november 1999

Illegalen aangehouden
SCHIEDAM /ROTTERDAM -- Woensdagmiddag omstreeks drie uur voerde de politie van het district Schiedam samen met de Arbeidsinspectie een controle uit bij een bedrijf aan de Calandstraat. In het bedrijf werden vier mannen aangetroffen, die zich niet konden legitimeren. De vier werden daarop staande gehouden op basis van de Vreemdelingenwet en voor controle van hun identiteit overgebracht naar het politiebureau. Daar bleek dat twee van de mannen, een 23-jarige Vlaardinger en een 36-jarige Rotterdammer, legaal in ons land verblijven. Twee andere mannen, 23 en 39 jaar en zonder vaste woon- of verblijfplaats, bleken illegaal in ons land te zijn. Zij werden in vreemdelingenbewaring gesteld, in afwachting van uitzetting.