Ondernemersavond Hengelo op 8 november 1999

Datum nieuwsfeit: 08-11-1999

Ondernemersavond 8 november 1999

Zo'n 600 ondernemers hebben zich al aangemeld voor de Ondernemersavond, die de gemeente Hengelo om de twee jaar organiseert. Dit jaar vormt de Stadhuishal het decor voor de ontmoeting tussen gemeente en bedrijfsleven. In de hal wordt een informatiemarkt ingericht, waar de bezoekers kennis kunnen nemen van de veelheid aan projecten in de stad.

In een gevarieerd programma wil de gemeente een informele sfeer tot stand brengen, waarin de wederzijdse contacten centraal staan. Niet alleen tussen de gemeentelijke vertegenwoordigers en het bedrijfsleven., maar ook tussen de ondernemers onderling.

Om 20.00 uur geeft burgemeester jhr. dr. P.A.C. Beelaerts van Blokland het startschot, waarna om 20.30 uur Anouk Muis het gezelschap meeneemt op een muzikaal avontuur. Een ruime pauze sluit dit deel af.

Om 21.45 uur begint een korte panel-discussie tussen vertegenwoordigers van het bedrijfsleven en de gemeente. RTV Oost-presentator Jan de Koning bevraagt hen aan de hand van vragen en opmerkingen die de ondernemers van tevoren en op de avond zelf via `gele briefjes' hebben ingediend.

Het programma eindigt om ca. 22.30 uur met een slotwoord van burgemeester Beelaerts, maar de informatiemarkt blijft tot zeker half twaalf geopend.

Hengelo telt ongeveer 2500 bedrijven en deze zijn allemaal uitgenodigd voor de Ondernemersavond. Mochten er ondernemers zijn die vergeten zijn zich aan te melden, dan zijn ze desondanks van harte welkom.