Getronics investeert in regio Rotterdam

Amsterdam,
8 november 1999
GETRONICS INVESTEERT IN REGIO ROTTERDAM

Getronics investeert fors in uitbreiding van haar activiteiten in de regio Rotterdam. Op 6 november jl. is hiertoe de eerste paal geslagen voor de bouw van een nieuw bedrijfspand op bedrijventerrein "Spaanse Polder". De nieuwbouw is een belangrijke stap in verband met de voortgaande groei van Getronics in de regio Rotterdam.

Met deze nieuwbouw versterkt Getronics, als marktleider in Europa en wereldwijde topspeler in de Informatie en Communicatie Technologie, haar toonaangevende positie in de ICT-sector in Zuid/West-Nederland. De opening van het nieuwe pand zal eind 2000 plaatsvinden. Het pand biedt ruimte aan ruim 500 medewerkers.

Profiel Getronics

Getronics is één van 's werelds toonaangevende aanbieders van oplossingen en diensten voor de professionele gebruiker op het gebied van Informatie- en CommunicatieTechnologie. Met 34.000 medewerkers in 44 landen werkt Getronics samen met een groot aantal vooraanstaande internationale bedrijven om de waarde van hun investeringen in technologie te maximaliseren.

Het hoofdkantoor van Getronics is gevestigd in Amsterdam. Daarnaast zijn er regionale hoofdvestigingen in Boston, Londen, Singapore en Washington DC. Getronics is genoteerd aan de Amsterdamse Effectenbeurs (`GTN'). Meer informatie over het bedrijf en de dienstverlening van Getronics is te vinden op het World Wide Web www.getronics.com

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Getronics NV
Donauweg 10