Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 08-11-1999

Maandag 8 November

AANRIJDING LETSEL OSS (Rectificatie)

Bij een aanrijding op de Singel 1940 - 1945 te Oss op 4 november 1999 omstreeks 15.30 uur is een 71 jarige fietster uit Oss gewond geraakt. De vrouw kreeg geen voorrang van een 61 jarige automobilist uit Oss. Het slachtoffer liep een gebroken enkel en een hoofdwond op. Abusievelijk was vermeld dat de vrouw geen voorrang had gegeven.

VERDACHTEN OPENLIJKE GEWELDPLEGING AANGEHOUDEN OSS

Op 8 november 1999 zijn een 19, 21 en 23 jarige man uit Oss aangehouden als verdachten van de openlijke geweldpleging op 30 oktober 1999 op de Hooghuisstraat te Oss. Hier ontstond een vechtpartij tussen twee groepen, waarbij enkele slachtoffers ernstig gewond raakten. De politie verwacht binnenkort meer aanhoudingen te kunnen verrichten.

AUTOBRAND HEESCH

Op de Bosschebaan te Heesch is op 7 november 1999 omstreeks 15.05 uur brand ontstaan in het dashboard van een personenauto, waardoor het dashboard schade opliep. Brandweer Heesch bluste de brand.

INBRAAK BEDRIJF HEESWIJK-DINTHER

Bij een inbraak in een bedrijf aan de Brouwerstraat te Heeswijk-Dinther in de nacht van 7 op 8 november 1999 is een printer en een beeldscherm weggenomen. De daders vernielden een ruit met een steen. Doordat de steen op een pc terechtkwam, werd deze eveneens vernield. Waarde ongeveer f 6000,--

AANTREFFEN GESTOLEN AUTO MACHAREN

Op de Megensedijk te Macharen is op 8 november 1999 een Mercedes bestelbus aangetroffen, die op 4 oktober 1999 in Beuningen bleek te zijn ontvreemd.