Lotus/IBM Symposium 99 in Amsterdam RAI

Datum nieuwsfeit: 09-11-1999

Lotus/IBM Symposium 99

Innovatieve oplossingen voor het nieuwe millennium

Diemen, 8 oktober 1999 - Op 9 en 10 november aanstaande vindt voor de zesde keer het Lotus/IBM Symposium plaats in het RAI Congrescentrum in Amsterdam. Vorig jaar trok het symposium meer dan 2000 bezoekers. Tijdens het Lotus/IBM Symposium presenteren Lotus, IBM en hun Business Partners de nieuwste software-oplossingen aan klanten, ontwikkelaars en IT-managers. Alle geïnteresseerden zijn welkom en deelname is gratis.

Het symposium begint op 9 en 10 november met een plenaire sessie. De verschillende parallelsessies zijn ingedeeld in drie typen: algemene sessies, sessies over zakelijke oplossingen en sessies over producten (technische sessies). Op deze manier wordt tegemoet gekomen aan de specifieke interessegebieden van de verschillende bezoekers. De onderwerpen die tijdens de sessies aan de orde zullen komen, zijn onder meer: document management, e-commerce, kennismanagement, Lotus Sametime en Lotus Domino Workflow.

Daarnaast is het congrescentrum ingericht met stands van Business Partners van Lotus en IBM, waar verschillende oplossingen worden getoond en waar bezoekers hun vragen kunnen stellen. De hoofdsponsors van het Lotus/IBM Symposium zijn: Byelex, e-office en Inter Access-V&L. Deze Business Partners zijn prominent op het symposium aanwezig.

Gastsprekers op het symposium zijn Hans Böhm en Ronald Naar. Hans Böhm is schaker, journalist en televisiepresentator en zal een presentatie geven over ´Een analytische kijk op communicatie´. Ronald Naar is bergbeklimmer en expeditieleider en zal zijn visie geven op zaken als tactiek, selectie, discipline en collectieve doelstellingen, onderweg naar de top in de breedste zin van het woord.

Meer informatie over het Lotus/IBM Symposium 99 kunnen geïnteresseerden opvragen via het telefoonnummer
020 - 5145119 of vanaf half oktober via website www.lotus.nl. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Geïnteresseerden kunnen vanaf medio oktober via deze website alvast een plaats reserveren.

Lotus Development Corporation
Lotus Development Corporation bestaat sinds 1982 en is een onderdeel van IBM. Lotus levert producten en diensten die zijn gericht op de samenwerking van individuen en bedrijven in een netwerkomgeving. Lotus-applicaties zorgen voor de onderlinge communicatie en voor de ontsluiting van informatie over de traditionele organisatiegrenzen heen. Lotus brengt haar producten wereldwijd in meer dan 80 landen op de markt. Lotus is wereldmarktleider op het gebied van messaging en groupware. Lotus Professional Services ondersteunt afnemers met advies, implementatie, ondersteuning en opleiding.

IBM
IBM is ´s werelds grootste IT-onderneming met 80 jaar ervaring op het gebied van bedrijfsinnovatie. Met een productaanbod bestaande uit applicaties, middleware en besturingssystemen voor de meest uiteenlopende computerplatforms, reikt IBM Software haar klanten alle middelen aan om in dit nieuwe tijdperk van elektronisch zakendoen mee voorop te lopen.

Voor meer informatie:
Lotus Development Nederland BV BRODEUR Schoep & Van der Toorn Miranda Velzeboer Mirjam Jonker
Tel: 020 314 11 76 Tel: 020 487 40 00
Fax: 020 600 14 44 Fax: 020 669 72 65
e-mail: (miranda_velzeboer@lotus.com) e-mail: (mirjam.jonker@svdt.nl)