Congres: Rethinking the Future

RETHINKING THE FUTURE
New visions for the New Millennium - 9 november 1999

Hotel Okura Amsterdam

Op dinsdag 9 november 1999 organiseert InfoCare BV voor de tweede keer in successie het congres "Rethinking the Future". Het congres vindt dit jaar plaats in Hotel Okura te Amsterdam.

Na het succes van vorig jaar -met als absoluut hoogtepunt de lezing van Alvin Toffler- is ook het nieuwe programma weer buitengewoon interessant, met internationaal gerespecteerde economen, futuristen en topmanagers. Lester Thurow, de beroemde Amerikaanse econoom, spreekt over de economische ontwikkeling in de informatiemaatschappij. James Bellini, Martin Bangemann en Paul Franson zullen ingaan op de gevolgen van ICT voor de business strategy. Topmanagers van Hertz en Cisco Systems zullen de business strategy van hun bedrijf toelichten, terwijl aan het eind van de dag een panel van leden van Nederlandse Raden van Bestuur en ondernemers onder leiding van Neelie Kroes over de economische ontwikkelingen in Nederland discussieert.

Rethinking the Future is een congres voor topmanagers over de strategische beleidsvorming in organisaties. Ruim 400 directeuren, consultants, leden van Raden van Bestuur en Commissarissen van de grote Nederlandse ondernemingen zullen aanwezig zijn op dit belangrijke congres.

Het uitgangspunt is, dat organisaties door de snelle technologische ontwikkeling, de globalisering en de dynamiek van de economie gedwongen worden, zich in de toekomst op een totaal andere manier in de markt te manifesteren. De oude paradigma's, die decennia lang de basis vormden voor succesvol zakendoen, voldoen niet meer. Organisaties moeten in staat zijn om een nieuwe basis voor competitie te ontwikkelen in bestaande industrieën of zelfs compleet nieuwe activiteiten te starten Het nieuwe millennium vraagt om creatieve denkprocessen en nieuwe, strategische concepten. Dat is precies wat Rethinking the Future '99 de deelnemers te bieden heeft.

Het congres wordt ondersteund door de volgende sponsors: DaimlerChrysler, Hewlett Packard en KPMG. De deelnamekosten bedragen ƒ 1995,- excl. BTW.

Noot voor redacties