Unisys: dynamische partitionering Windows Datacenter Server

Datum nieuwsfeit: 09-11-1999
Persbericht

Unisys annonceert dynamische partitionering voor toekomstige versies van de Windows Datacenter Server

Overeenkomst creeert virtuele 'server in een server'-capaciteit, nodig voor e-business

Amsterdam, 9 november 1999 - Unisys en Microsoft hebben op Intel gebaseerde serversystemen voorbereid voor de verwerking van zeer omvangrijke datasets op een wereldwijde schaal. Hiermee zijn de systemen volledig toegerust om te worden ingezet binnen de meest grootschalige en veeleisende toepassingen voor electronic business. Unisys werkt met Microsoft aan technische eisen voor de dyamic partitioning-technologie voor het Windows Datacenter Server besturingssysteem, de Windows-versie die ontwikkeld is voor bedrijfskritische toepassingen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen