CEO Intershop te gast bij Duits televisieprogramma

Datum nieuwsfeit: 09-11-1999

Aankondiging
Richard Schroder, PDS criticus, Gerhard Schroder, Bondskanselier en Stephan Schambach, CEO INTERSHOP Communications GmbH zijn vanavond om 21.00 uur te zien in een ronde tafel gesprek op Duitland 1. Het gespreksonderwerp zal zijn (het gebrek aan) economische groei na de val van de muur, 10 jaar geleden. INTERSHOP is een van oorspronkelijk Oost Duits bedrijf dat na de val van de muur juist wel een enorme groei heeft doorgemaakt. INTERSHOP is tegenwoordig niet alleen op de Duitse markt actief, maar onder andere ook in Nederland.
Stephan Schambach (28) is een van de succesvolste Oostduitse ondernemers.

INTERSHOP (Neuer Markt ISH) is een van 's werelds marktleiders op het gebied van e-commerce- verkoopsystemen voor business-to-business en business-to-consumer e-commerce-oplossingen. INTERSHOP heeft klanten en gebruikers onder de grootste telecommunicatiebedrijven en e-commerce service providers als Bell South, Concentric, Deutsche Telekom, France Telecom, Mindspring, AltaVista, PSINet, Swisscom, KPN Telecom en Telecom New Zealand. Ook grote ondernemingen kozen INTERSHOP als hun enterprise e-commerce-applicatie, waaronder Bosch, Canon, Celestial Seasonings, Electronic Arts, Hewlett-Packard, Mercedes Benz en Silicon Graphics. Vandaag de dag is INTERSHOP wereldmarktleider op het gebied van Internet commerce-licenties met meer dan 60.000 installaties.

Indien daarvoor interesse bestaat kunnen wij u een telefonisch interview aanbieden met Stephan Schambach. U kunt hiervoor contact opnemen met Julia Vonno van Lammers van Toorenburg.

Voor meer informatie:
Lammers van Toorenburg
PR            VRC
Netshopping
Julia
Vonno                                                Distributeur INTERSHOP Benelux,
Kosterijland
Billy Salezius
Bunnik                                                        Van Heuven Goedhartlaan 935b
tel.: 030 65 65
Amstelveen