ApotekersVereniging Antwerpen lanceert Apotheek2000+

Datum nieuwsfeit: 09-11-1999

Onderwerp: MEDIAWEB, di website voor de officina-apotheker die de campagnes voor adviesgeneesmiddelen en parafarmacie globaliseert. Auteur: Hans Hellinckx
E-mail: (hans.hellinckx@kava.be)
Bedrijf: Koninklijke ApotekersVereniging Antwerpen KAVA Adres: Consciencestraat 41
Plaats: 2018 Antwerpen
Tel.: 03/280.15.11
Fax: 03/218.57.40

Project Apotheek2000+
Een initiatief van de Koninklijke ApotekersVereniging Antwerpen

De apotheker en zijn medewerkers worden beter geonformeerd omtrent de initiatieven van de industrie zodat zij hun ADVIES kunnen koppelen aan de reclameboodschap. Dit moet toelaten na te gaan of de patiknt/cliknt de reclmameboodschap wel juist heeft geonterpreteerd en of DAT bepaald product wel beantwoordt aan diens noden.

Tevens zal de apotheker gepaste acties kunnen ondernemen op vlak van aankoop- en stockbeheer, merchandising en category management, efficiknt gebruik van promotiemateriaal, het geven van extra visibiliteit aan deze producten,...

Verder kan de apotheker online communiceren met het marketing- en sales departement en bestellingen plaatsen uit het productenbestand van de respectievelijke firma('s).